سنگر دفاع از آرمانها

سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئيس كميته امنيت داخلي مجلس نمايندگان آمريكا در نامه‌اي در تاريخ 22 نوامبر 2011 (اول آذرماه) به رئيس جمهوري اين كشور بر ضرورت انجام هركاري از جمله عمليات محرمانه عليه مسئولان ايراني براي توقف برنامه هسته‌اي ايران تاكيد مي‌كند.

شماري از اعضاي مجلس نمايندگان آمريكا از جمله پيتر كينگ، رئيس كميته امنيت داخلي، به بهانه اتهام هاليوودي اخير اين كشور عليه ايران در خصوص ترور سفير سعودي در آمريكا، در نامه‌اي به كاخ سفيد و باراك اوباما رئيس جمهوري اين كشور، با حمايت از وي، از او خواستند، براي متوقف كردن ايران هسته‌اي از همه توان و ظرفيت ملي آمريكا استفاده كند.

 

اين نامه در تاريخ 22 نوامبر سال 2011 ارسال شده است و در آن خطاب به اوباما آمده است كه براي ممانعت از آنچه آنان توليد تسليحات هسته‌اي توسط ايران خوانده‌اند، تمام گزينه‌ها از جمله اقدام نظامي بايد همچنان مطرح باشد و «آمريكا بايد از تمام عناصر توان ملي عليه رژيم ايران به عنوان دشمن استراتژيك ما استفاده كند».

 

در حالي كه چهارشنبه گذشته مصطفي احمدي روشن چهارمين دانشمند ايراني طي دو سال اخير، ترور مي‌شود تا برنامه هسته‌اي ايران متوقف شود، در ادامه اين نامه مجوز هر كاري عليه ايران و مسئولان اين كشور به اوباما داده شده و پيتر كينگ در ادامه خواستار اقدامات زير عليه ايران شده است:

 

1) اعمال تحريم عليه بانك مركزي ايران.

 

2) اخراج تمامي كساني كه وي آنان را تروريست و جاسوسان ايران و عوامل حزب الله لبنان از آمريكا دانسته است.

 

3) وارد كردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست سازمان‌هاي تروريستي خارجي.

 

4) استفاده از عمليات محرمانه عليه رژيم ايران از جمله عليه تأسيسات و مسئولان.

 

5) انجام عمليات سايبري عليه ايران و

 

6) حمايت از كساني كه وي آنان را جنبش‌هاي مقاومت دموكراتيك در ايران ناميده است.

 

 

در ادامه «پيتر كينگ»، رئيس كميته امنيت داخلي مجلس نمايندگان آمريكا و «مايكل مك كاول»، رئيس كميته فرعي نظارت، تحقيقات و مديريت و «پاتريك ميهان» رئيس كميته فرعي اطلاعات و مبارزه با تروريسم انتهاي اين نامه را خطاب به باراك اوباما امضا كرده‌اند.

 

اندكي كمتر از يك ماه قبل از تاريخ اين نامه نيز، در تاريخ 27 اكتبر 2011 شماري از مسئولان آمريكايي در كنگره آمريكا صراحتا خواستار ترور مسئولان ايراني از جمله سردار قاسم سليماني از فرماندهاي سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران شده بودند.

 

 

«جك كين» رئيس سابق نيروي زميني ارتش آمريكا در جلسه استماع كنگره (27 اكتبر) در اين خصوص گفته بود: چرا آنان [مسئولان ايراني] را نمي‌كشيم؟ اين افراد حدود هزار آمريكايي را كشته‌اند، چرا ما آنها را ترور نكنيم؟ نمي‌گويم اقدام نظامي كنيم ولي عمليات محرمانه [ترور] را پيشنهاد مي‌كنم.

 

در همين نشست «روئل مارك گرچت» كارشناس سابق بخش خاورميانه در سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) و عضو بنياد «دفاع از دموكراسي‌ها» با بيان اينكه سپاه ايران از همان منطقي كه آمريكا بر اساس آن عمل مي‌كند، استفاده نمي‌كند تاكيد كرد كه آنان [سپاه ايران] را نمي‌توان مرعوب كرد مگر اينكه «يكي از آنان كشته شود».

 

اين مقام آمريكايي صراحتا به نام قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس ايران اشاره و تصريح كرد كه وي را بايد دستگير كرد يا كشت.

گرچت در اين خصوص اعلام كرد كه قاسم سليماني بسيار سفر مي‌كند... « تكان بخوريد... تلاش كنيد يا دستگيرش كنيد يا بكشيدش».

 

(منبع سند: عربي‌پرس)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 12:17 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 4351
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک