سنگر دفاع از آرمانها

سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وزير اطلاعات افزود: آنها بيشترين سرمايه گذاري را مي كنند تا حضور مردم در انتخابات كمرنگ باشد و مثلا كمتر از مردم مصر در انتخابات حضور يابند.
مصلحي با بيان اينكه دشمنان نظام و جريان فتنه از مشاركت حداكثري مردم نگران هستند و در راستاي كاهش مشاركت مردم سرمايه گذاري مي كنند، گفت: نقطه مشترك دشمنان نظام، جريان فتنه و ضد انقلاب داخل در اين راستا در واقع پيرامون راهبرد تلاش در راستاي كاهش مشاركت مردم و ايجاد چالش امنيتي براي نظام است و براي كاهش مشاركت مردم تاكتيك هايي را برنامه ريزي كرده اند و در فضاي رسانه اي شان اين موضوع را مي بينيم و متاسفانه برخي از اثرات منفي نيز در جامعه ما داشته و خوشبختانه با فرمايشات مقام معظم رهبري در خطبه هاي نمازجمعه اين فضا تغيير كرد و توطئه هاي دشمن نقش بر آب شد.
سطوح برنامه ريزي دشمن
وي همچنين به دسته بندي و سطوح برنامه ريزي دشمن اشاره كرد و افزود: دشمنان سراغ يك گروه و دسته نمي روند و براي همه گروه ها برنامه ريزي مي كنند. با توجه به اطلاعات موجود، راهبرد دشمنان نظام براي تاثيرگذاري در انتخابات را مي توان در سه سطح دسته بندي كرد: از جمله تلاش براي تاثيرگذاري بر مسئولان نظام، تلاش براي تاثيرگذاري بر جريانات سياسي و همچنين تلاش و برنامه ريزي براي تاثيرگذاري بر افكارعمومي جامعه كه در هر سه سطح، دشمن طراحي هايي كرده است. وزير اطلاعات اظهار داشت: در مورد سطح اول، دشمن تلاش دارد كه صحنه انتخابات مجلس نهم را به محل و موضعي براي جنگ قدرت تبديل كند و اين گونه آن را نمايش دهد كه ما مي توانيم با نوع برنامه ريزي و حركتي كه مي كنيم، جلوي اين موضوع را بگيريم. از طرف ديگر دشمن براي برجسته سازي كاذب اختلافات بين مسئولان تلاش مي كند و از طرف ديگر در پي بحران سازي در ابعاد مختلف به خصوص در مسائل اقتصادي است.
توطئه مشغول سازي مسئولان نظام به موضوعات فرعي
مصلحي به تلاش دشمن براي موضوع سازي و مشغول كردن مسئولان نظام به موضوعات فرعي اشاره و تاكيد كرد: اين امر، هوشياري مي طلبد و در واقع آنها مي خواهند اذهان مسئولان را به چيزهايي مشغول كنند كه از مسائل اصلي دور بمانند. آنها باتحريم ها به دنبال ايجاد نگراني و ترس در زمينه مديريت اقتصادي كشور هستند.
وي با اشاره به برنامه ريزي دشمنان براي جريانات سياسي ادامه داد: از جمله مواردي كه در اين زمينه مطرح مي كنند و در مورد آن تلاش و برنامه ريزي مي كنند، بحث تحريم و انشقاق است. عده اي از اين گروه هاي سياسي غيرخودي بحث تحريم انتخابات را مطرح مي كنند و به دنبال جدا كردن خود از خط نظام هستند.
وزير اطلاعات با تاكيد بر اينكه جريان فتنه دو حلقه در خارج و داخل كشور دارد، گفت: نمايندگان فتنه با طراحي سرويس هاي اطلاعاتي غرب از جمله سيا، موساد، فرانسه و انگليس و برخي از كشورهاي اروپايي در اين كشورها اقامت كرده اند و اين سرويس ها حمايت سنگيني از آنان مي كنند و در داخل نيز حلقه اي وجود دارد كه اين حلقه داخل و خارج با هم مرتبطند گرچه برخي جاها اختلاف نظر دارند و يكي از مباحثي كه آنان دنبال مي كنند، تحريم انتخابات است و در واقع مي خواهند فضاسازي منفي از عرصه انتخابات در راستاي تحريك براي عدم مشاركت ايجاد كنند. آنها از طرف ديگر به دنبال اين هستند كه در مجموعه گفتمان ارزشمداري كه رهبر معظم انقلاب طراحي و بيان كرده اند، شكاف ايجاد كنند.
تلاش براي بر هم ريختن تعادل جامعه
مصلحي به تلاش هاي دشمن براي تاثيرگذاري بر انتخابات مجلس اشاره كرد و گفت: آنها برنامه ريزي هايي در اين ارتباط انجام داده اند كه از جمله مهم ترين آنها مي توان به تلاش براي بر هم ريختن تعادل جامعه با ايجاد شوك هاي كاذب به خصوص در زمينه اقتصادي از جمله در زمينه ارز و سكه اشاره كرد كه با كمال تاسف برخي از خودي ها نيز در اين مقوله دچار چالش و اشتباه شدند و جاهايي بودند كه جزو مجموعه نظامند و رفتند ميلياردي سكه خريدند و تحت تاثير اين القاء قرار گرفتند و بعضي از خودي ها با بي توجهي به اين موضوع دامن زدند و در واقع دشمنان برنامه ريزي مي كنند كه تعادل رواني جامعه را به هم بريزند.
سياه نمايي، ماموريت دشمن به رسانه هاي فتنه
وزير اطلاعات در ادامه سخنانش گفت: دشمنان نظام سعي مي كنند كه از وضعيت كشور توسط عوامل داخلي شان به خصوص جريان فتنه سياه نمايي كنند. شما رسانه هاي همراه با جريان فتنه را نگاه كنيد و وقتي سرتيتر آنها را نگاه مي كنيد، مي بينيد كه چه حركتي را دنبال مي كنند. «آنها از طرف ديگر به دنبال نشان دادن ناكارآمدي نظام، القاي تقابل بين بزرگان و عالمان ديني در كشور، و تضعيف و تخريب چهره ها و پايگاه هاي مهم نظام از جمله بسيج، سپاه و روحانيت هستند و از طرف ديگر دستاوردهاي نظام را زير سوال مي برند و تلاش مي كنند تا با آستانه تحمل مردم بازي كنند و در بين توده هاي مردم هراس، بي اعتمادي نسبت به حاكميت و هيجان هاي كاذب و جوسازي ايجاد كنند.»
مصلحي با بيان اينكه دشمنان تمام ظرفيت خود را به كار بردند كه نظام را با يك چالش امنيتي در موضوع انتخابات مواجه كنند و در واقع انتخابات را يك فرصت طلبي براي ضربه زدن به امنيت جمهوري اسلامي تلقي مي كنند، گفت: نمونه آن يك ضدانقلاب است كه در شبكه سيا مي گويد بايد انتخابات آتي مجلس ايران را به صحنه جنگ داخلي تبديل كرد و اين امر بر عهده شوراي هماهنگي راه سبز اميد است كه مردم را به اغتشاش تحريك كند.
شوراي هماهنگي راه سبز اميد، دو حلقه جريان فتنه در داخل و خارج از كشور است كه در اين ارتباط دستورالعمل هايي را دارند.
وي به اهم محورها و برنامه هاي آنها براي ايجاد چالش امنيتي در اين عرصه اشاره كرد و يادآور شد: آنها تلاش مي كنند با برنامه ريزي به كمك رسانه هاي خود براي نافرماني مدني بسترسازي كنند و از طرف ديگر انتخابات مجلس هميشه اين وضعيت را داشته است كه در برخي از جاها با توجه به وضعيت جغرافيايي، قومي و قبيله اي اصطكاك هايي به وجود مي آمده و مثلا در برخي از حوزه هاي انتخابيه ما شاهد اين اصطكاك ها بوده ايم و دشمنان تلاش مي كنند اين امر را تشديد و از آن سوءاستفاده كنند.
وزير اطلاعات گفت: آنها تلاش مي كنند تقلب در انتخابات را القا كنند و آن را به پيش ببرند. همين تشكيلات فتنه در يكي از اقداماتي كه انجام داد، سايت وزارت كشور را در انتخابات سال 88 هك كرد و با آن هك متوجه شد كه تقلبي صورت نگرفته است. هكر اين كار در اختيار ماست و به آنها ثابت شد كه تقلبي نبوده اما دشمنان گفتند كه بايد راه خود را ادامه دهيد و همان كلاهي سرشان رفت كه مقام معظم رهبري به آن اشاره كردند و كانديداها در انتخابات مجلس نهم بايد مواظب باشند كه اين كلاه به سرشان نرود.
برنامه ريزي دشمن براي قبل، حين و پس از انتخابات
مصلحي اضافه كرد: ما يك بحث تا انتخابات داريم، بحثي حين انتخابات داريم و بحثي بعد از انتخابات و آنها براي هر سه مقطع برنامه ريزي كرده اند. نكته اصلي اين است كه نبايد از راهبرد ژله اي و اقتضايي دشمن غافل شد. دشمنان نظام و جريان فتنه و انقلاب، تلاش كردند كه در ثبت نام ها تاثيرگذار باشند ولي به موفقيتي دست پيدا نكردند و شركت افراد براي ثبت نام در انتخابات قابل توجه بود. با آن كه محدوديت بيشتري از جمله مدرك تحصيلي اعمال شده بود و تاييد صلاحيت ها نيز قابل توجه بود. اكنون دشمنان از تسخير مجلس مايوس شده اند و اصل انتخابات و سطح مشاركت مردم را نشانه گرفته اند.
وي با اشاره به اهميت اميدوارسازي مردم و توجه به اين موضوع به عنوان يك اولويت جدي تاكيد كرد: مدتي است كه خواص مردود اقدام به بكارگيري تاكتيك سوخته فرار رو به جلو كرده اند و اين تاكتيك را در ايام انتخابات بيشتر استفاده مي كنند و در واقع با بزرگ نمايي برخي از مشكلات و مسائل اينچنيني در حال تخريب گفتمان ارزش مدار نظام هستند.
نگراني از الگو شدن ايران در منطقه
مصلحي با اشاره به بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و چالش هايي كه كشورهاي اروپايي و آمريكايي با آن مواجه هستند، اظهار داشت: آنها به صورت جدي نگرانند كه الگوي جمهوري اسلامي در اين كشورها شكل بگيرد، در حالي كه اين الگو شكل گرفته است.
وي با اشاره به همايش جوانان و بيداري اسلامي كه چندي پيش در تهران و با حضور جواناني از كشورهاي مختلف برگزار شد، يادآور شد: اين جوانان در فضاي مجازي حركتي را شكل دادند و يك شبكه عظيم اجتماعي را ايجاد كردند. در مصر به محض اينكه گروهي بخواهند عليه اهداف انقلاب حركت كنند، جوانان مصري جلوي اين حركت را مي گيرند.
وزير اطلاعات گفت: آنها در واقع تلاش مي كنند كه الگوي جمهوري اسلامي در منطقه تثبيت نشود و از منظر غربي ها در حال حاضر بهترين فرصت براي ايجاد چالش امنيتي و مهار دروني قدرت نرم نظام است و سعي مي كنند از فرصت انتخابات در اين راستا و براي تحقق اين هدفشان سوءاستفاده كنند.
از ماجراي كمك آل سعود به فتنه گران خبر داشتيم
وزير اطلاعات در بخش ديگري از سخنانش به فتنه 88 اشاره كرد و گفت: در فتنه 88 تمام گروه هاي معاند نظام و انقلاب از انجمن حجتيه گرفته تا منافقين و موساد دست به دست هم دادند و همه كشورهاي منطقه نيز تقريبا در اين فتنه همراهي كردند.
مصلحي به حضور عطاءالله مهاجراني و عليرضا نوري زاده در ضيافت پادشاه عربستان و همچنين سفر چندي قبل خود به اين كشور اشاره كرد و يادآور شد: در اين سفر به مقامات عربستان گفتيم كه شما فلان تاريخ برنامه جشني داريد و در اين جشن افرادي از معاندين انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را دعوت كرده ايد و پيش بيني كرده ايد كه 18 ميليون دلار در اختيار آنان بگذاريد كه مسئول اطلاعات داخلي عربستان تعجب كرد كه ما چگونه اين اطلاعات را كسب كرده ايم، در حالي كه اين اطلاعات جزو اطلاعات سري و داخلي آنها بود.
وي گفت: وقتي مي گوييم بر همه تحركات اشراف اطلاعاتي داريم، شعار نيست و دوست و دشمن به اين موضوع اذعان دارند.
لزوم تبعيت از فرامين رهبري
وزير اطلاعات بر تبعيت از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در تمامي امور تاكيد كرد و افزود: از منظر دستگاه اطلاعاتي، جنگي تمام عيار و همه جانبه عليه جمهوري اسلامي در حال اجراست و اين يك شعار و تحليل نيست بلكه براساس اطلاعات دقيق مي گويم كه در وضعيت يك جنگ نرم سنگين هستيم و وزارت اطلاعات با توجه به اطلاعات دقيق خود اين موضوع را مطرح مي كند و مي گويد كه دشمن طراحي هاي گسترده اي در تمام حوزه هاي مختلف عليه جمهوري اسلامي طراحي كرده و اين باعث شده كه تهديدها و آسيب پذيري هايي به وجود بيايد و در كنار آن فرصت هايي نيز خلق شود.

كيهان

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:41 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 4337
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک